Stoliczku nakryj się

Lubimy gotować.
Naszym hitem, którym obczęstowaliśmy rodzinę i siebie - wielokrotnie - jest kurczak w miodzie, z książki "Uczta lodu i ognia". Absolutnie przepyszny!
Wydaje się, że to klasyka, bo kurczak jest pieczony bez dodatków, ale sos.. sos to poezja.. :)

Toteż kiedy w weekend odwiedziła nas Rodzina Pęcła zdecydowaliśmy się podać tego właśnie kurczaka. Staraliśmy się jak umieliśmy najlepiej. Pęceł przygotował sos już 2 dni wcześniej.
Kurczak opiekł się na złotą, chrupiącą i bardzo aromatyczną skórkę.

"Ale ja to tylko pierś z kurczaka jadam", "Dziecku tylko frytki", "Ja już więcej nie chcę".
Ciocia ratując sytuację stwierdziła, że bardzo dobre..

Nic na siłę. Nie każdemu mogą odpowiadać nowości dwojga dziwaków mieszkających z kotem.

Ale następnym razem będzie rosół i mielone z mizerią. Napchacie się, a my będziemy szczęśliwi, że każdy zjadł z apetytem i nie zaciągnął się oparami sosu.


Bardzo polecamy książkę i kurczaka! :)


Komentarze

  1. Dziwna ta wasza rodzina ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli, że kiedy nas odwiedzicie, będziemy Wam mogli upiec kurczaka? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I na co tu się starać, gdy nie wszyscy potrafią to docenić! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam zapytac cichutko szeptem czy kotu smakowało ale co tam... :P Zamiast mielonych kurczaka wrzućcie w wody solone, niekoniecznie morskie i okraszonego zielenina młoda podajcie w formie rosołu z makaronem długim jak mur chiński :) Klasyka to klasyka. Poza tym ten kurczak ma dziurę :D Trza było ja wypchać mielonym z rodzynkami i byłoby och ach, ale raczej nie o to chodzi. Na pewno nie o to. Nie jadłam, nie wiem jak smakuje. Skoro sos podniebny to poproszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Grafitowy, dokładnie, Ty też napisałeś dobrą notkę o tym, jak pisać bloga, a niewiele osób, w tym ja, się stosuje.. ale doceniam :)
    Mishka, kot dostał swoją porcję, ale ten kurczak.. dopiero teraz zauważyłam tą lubieżną dziurę. Następnym razem zakryję listkiem mięty, będzie smacznie i rajsko :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty