O.O

Jestem kobietą. Mam 29 lat. Nie umiem rozmawiać z dziećmi. Nie wiem o co je pytać, co im odpowiadać. Nie wyobrażam sobie nawet jak to będzie mieć kiedyś swoje. Po prostu nie umiem sobie tego wyobrazić. 

Mój Mąż bawił się ostatni z 3-latką w niedźwiedzie. Obudzili się z zimowego snu, wyszli z jamy i szukali czegoś do zjedzenia. Jedli mnie. Ja byłam w tej zabawie złą czarownicą.

W mojej rodzinie, kobiety w moim wieku miały zazwyczaj już dwójkę dzieci. Moja mama w moim wieku organizowała mi pierwszą komunię.

W zeszłym miesiącu usłyszeliśmy od mojego dziadka, że skoro już nie możemy mieć własnych dzieci, to może chociaż przygarniemy jakąś sierotę. 
- Byle zdrową, po co Wam chore dziecko - mówi dziadek...

Dziś wchodzę na facebooka, na pasku z prawej strony 3 reklamy klinik leczenia bezpłodności.

Nie dość, że późno - jak na standardy rodzinne - wyszłam za mąż, to jeszcze za chwilę miną 2 lata, a wciąż nie ma dziecka. Rodzina ma jak zwykle powód do niepokoju.

Chcę być matką, chcę mieć mądre, zdrowe i szczęśliwe dzieci. Ale mogę je zrobić wtedy, kiedy będę uważała za słuszne?
Może mnie rodzina i facebook nie pouczać i nie pospieszać? 
Dziękuję!

Komentarze

  1. Rozmawiac z dziećmi nauczysz się jak już je będziesz miała, albo i nie, bo ja od 15 lat mam wrażenie rozmawiam tylko z dziećmi i jestem niekiedy zielona jak trawa wiosną :) Wiesz co by Ci powiedziała moja babciusia ukochana? Przyjdzie czas i na Ciebie. Nie możesz tupnąć nóżką i powiedzieć głośno, że nie jesteś jeszcze gotowa? Umiesz. Lepiej żeby myśleli że jesteś nieokrzesana niż żeby Ci dupsko truli nieustannie :) Mało kto teraz świadomie zachodzi to raz, dwa mało kto przed 30. Tylko powiedz mi, czy to maja być Wasze dzieci czy Waszej rodziny? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. That's the point. My wielokrotnie już wybieraliśmy imię dla dziecka, najczęściej dla chłopca, jakby innej możliwości nie było. Książeczki w Empiku nawet już wiemy jakie kupimy. Tylko odwagi brakuje, żeby zrobić. I gdzieś głęboko czuję, że będzie dobrze, że dam radę, że będę z nimi rozmawiała, że Pęceł będzie dawać z siebie wszystko. To będą absolutnie nasze dzieci :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty