21.09.2012

Zmiany

Musiałam tu trochę pozmieniać żeby się na chwilę oderwać od głupich myśli. Nie ma jeszcze jesieni, a ja już chciałabym wiosnę. Atrament w piórze też mam już zielony. Chociaż wcale mi nie jest zielono.

Już prawie śpię całą noc. Wschody słońca w Warszawie mają swój urok, ale wolałabym spać w tym czasie, o 01:09 też kurna!

Spowiedź przedślubna nr 1 za nami. Okazało się, że jak przed pierwszą komunią i tu jest cały spis pytań, ale serio tak durnych, że momentami ręce opadały...

pytanie 1928476930 - Czy pomagałaś Wybrankowi serca (wybrankowi serca!:D) zachować czystość?

- Ja?! Ja bym nie pomagała?! Ja, która ścieram lakier do paznokci na domestosach i płynach do podłóg. Ja która już nawet prasuję z rozkoszą!!! Nocami myślę o tym, że gary w zlewie niepozmywane i na pewno syf i malaria czyhają na nasze życie! Ja?! ... Oczywiście, że pomagam zachować czystość, oczywiście!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz