14.06.2012

Euro!!!!

Oszalałam zupełnie na punkcie Euro! Piłka nożna to teraz dla mnie i dla Pęcła jak śniadanie. OBOWIĄZKOWA!
Każdego dnia, od piątku, oglądamy po dwa meczyki, oczywiście gorączkuję się za każdym razem, gdy coś nie idzie po mojej kibicowskiej myśli. Kot nam przez to zdziczał, ucieka i płoszy się jak młoda sarna za każdym razem, kiedy krzyczę "Goooooooollllll".. powinien się przyzwyczaić!

Już dwa razy byliśmy na Fanzonie! Na meczu z Grecją było cudownie! Nie spodziewałam się takiej atmosfery, właściwie zakochałam się w tym szaleństwie i dałam się ponieść. Fantastyczna chwila, kiedy tysiące gardeł wokół mnie śpiewa hymn, podnosi flagi i szaliki ..

Wszystkie lęki związane z walkami kibiców w czasie meczu z Rosją zostawiłam w domu. Biją się przy moście, niech się biją! Ja idę kibicować!
Dopiero, kiedy na własnej skórze poczuliśmy gaz łzawiący zdaliśmy sobie sprawę, że jednak coś się dzieje nie tak jak powinno.




Ponieważ niebawem zacznę posiadać męża, a nie bardzo uśmiecha mi się zmienić nazwisko, Pęceł namawia mnie na dwa. Może i nie brzmiałoby to źle, ale rozważam jeszcze dodanie trzech innych: Błaszczykowska- Lewandowska- Tytoń

POLSKA!!!!

1 komentarz:

  1. uwspólnijcie nazwisko - murek, murki, powinno pasować

    OdpowiedzUsuń