Concerning hobbits

Kiedy ktoś przez całe swoje życie pisze powieść, wymyśla postacie, historie, wiersze i piosenki, tworzy język, a potem składa to w piękną całość, to takiego kogoś trzeba szanować i kochać całym sobą. A jak do tego wszystkiego ktoś inny zechce zrobić z tego film, a jeszcze inny ktoś postanowi napisać do filmu muzykę tak piękną, że czapki z głów, to trzeba oszaleć. Co też uczyniłam.
Właśnie odkryłam J. R. R.Tolkiena. Wiem, wstyd, że tak późno, ale nadrabiam.

Nic nie sprawia mi teraz większej radości niż oglądanie Władcy pierścieni, słuchanie ścieżki dźwiękowej z filmu i rozpływanie się nad tym wszystkim.

Zmieniłam sobie nawet dzwonek w telefonie, także dzwońcie do mnie często, będę jeszcze szczęśliwsza ;]

Ps. For Gondor!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty